Sabtu, 18 Oktober 2014

Matlamat Jangka Pendek

Teks: norazitaadnan
Foto: personal

Semua manusia mempunyai matlamat hidup termasuklah diriku. Minggu ini matlamat aku hendak membuat resepi yang diberi oleh sepupuku. Harapnya jadilah resepi Cheese kek leleh yang diberikan. Kebiasaan aku hanya melihat kek yang sudah siap sama ada dibeli atau tengok sahaja di dalam gambar melalui internet.

Ini merupakan matlamat jangka pendek aku untuk minggu ini. Alhamdulillah akhirnya berjaya juga aku menyiapkan kek tersebut. Terasa kepuasan yang tidak dapat diceritakan apabila kek tersebut sudah siap. Walaupun sebenarnya masa tersebut adalah masa untuk beristirehat bersama anak-anak. Namun aku telah mengambil peluang untuk membuatnya.


Matlamat anda bila lagi untuk mencari sumber sampingan. Anda boleh sertai kumpulan ABDR sekiranya anda berminat. Kami memberi peluang kepada semua wanita di Malaysia. Sama ada bekerja atau surirumah sepenuh masa. Boleh sertai kami bila-bila masa. Buat kerja pun mengikut masa sendiri.

Kelas Asas Blog Dan Penulisan
Pilihan Yuran 1 dan Yuran 2 Yuran 3 Yuran 4
Pakej Yuran ialah:
Yuran 1: RM150
Bonus 1 Ebook Rujukan: Ebook Asas Blog Dan Penulisan
Ini adalah ebook rujukan, wajib.
Yuran 2: RM180
Bonus 3 ebook.
1. Ebook Asas Blog Dan Penulisan
2. Ebook Mula Bisnes Butik Online Dan Offline.
3. Ebook Super Wahm Super Mom
Yuran 1 Dan Yuran 2 adalah pilihan untuk Kelas Asas Blog Dan Penulisan.
Yuran 3: RM200
Bonus 4 ebook rujukan.
1. Ebook Asas Blog Dan Penulisan
2. Ebook Mula Bisnes Butik Online Dan Offline
3. Ebook Super Wahm Super Mom
4. Ebook 101 Idea Home-Based Bisnes
Yuran 4: RM250
Bonus 5 ebook rujukan:
1. Ebook Asas Blog Dan Penulisan
2. Ebook Mula Bisnes Butik Online Dan Offline
3. Ebook Super Wahm Super Mom
4. Ebook 101 Idea Home-Based Bisnes
5. Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Online

Jika berminat hubungi saya:

SMS/whatsapp: 019 9899957
Facebook: Norazita Adnan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan