Rabu, 19 November 2014

Semangat! Teruskan Berusaha


Teks: norazitaadnan
Foto: carian geogle

Hari ini ingatkan boleh menyambung kerja yang terbengkalai. Rasanya sudah lama sangat tidak menyelesaikan tugasan yang sepatutnya. Minggu lepas pergi kursus seminggu. Namanya kursus memang sibuk, hendak mengintai ke blog pun tidak sempat. Minggu sebelum ke kursus pun sibuk juga sebab pelatih sudah membuat persiapan untuk tamat latihan.

Mengharapkan minggu ini sahaja dapat melihat blog dan menyiapkan tugasan yang belum selesai. Sudah bersemangat hendak buka internet, talian internet pula bermasalah. Apalah nasib, harap dapat menyelesaikan tugasan dengan cepat yang masih terbengkalai. Sabar jelah wahai hati, mungkin ada hikmah di sebalik semua kejadian ini.

Bila masuk dalam kumpulan ABDR ini rasanya pemikiran pun sudah banyak berubah kea rah positif. Terima kasih kawan-kawan terutama pengasas ABDR, Puan Masayu Ahmad dan cikgu online, Puan Aishah Hussien. Kalian banyak memberi tunjuk ajar dan tidak pernah jemu membantu saya. Alangkah baiknya semua orang bersikap seperti kalian, mudah untuk kita mengekalkan sebuah negara yang aman dan harmoni. Harapan agar kawan-kawan terus menyokong saya untuk teruskan perjuangan ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan